Pomoč uporabnikom

Ekipa A1 Kluba je za vas dosegljiva od ponedeljka do petka 8.00 - 16.00 ure na:

- Telefonski številki: 040 34 00 34,

- elektronski pošti info@A1klub.si ali

- prek kontaktnega obrazca na dnu te strani.

POGOSTA VPRAŠANJA

A1 Klub

  1. Kaj je A1 Klub ?

A1 Klub je dodatna storitev, ki jo ponuja podjetje A1 Slovenija. V zameno za mesečno članarino, ponujamo možnost nakupa izdelkov ali koriščenje kuponov po ugodnih cenah. Prvi mesec članstva v A1 Klubu je brezplačen.

Člani A1 Kluba postanete tako, da opravite enostavno registracijo.Po opravljeni registraciji že lahko izbirate med ugodnostmi, ki jih ponujamo v klubu. Ob nakupu izdelkov, vam del nakupa kot dobropis vrnemo v A1 denarnico. Višina dobropisa je različna od ponudbe do ponudbe. Znotraj A1 Kluba lahko koristite lahko tudi kupone, ki so za uporabnike A1 Kluba brezplačni, ugodnost pa izkoristite neposredno pri ponudniku storitve.

Posebno ugodnost pa ponujamo vam, naročnikom mobilnih storitev A1, saj boste zbrane dobropise porabili za plačevanje storitev A1 in si tako zmanjšali mesečni račun.

A1 denarnica

  1. Kaj je A1 denarnica in kako jo uporabljam?

A1 denarnica je spletni račun, kjer člani zbirate dobropise, pridobljene z vsakim nakupom v A1 Klubu. Stanje v A1 denarnici lahko preverite v meniju Moj profil.

Naročnikom mobilnih storitev A1 ponujamo dodatno ugodnost. V mesecu po opravljenem nakupu vam bomo dobroimetje iz A1 denarnice samodejno odšteli pri vašem mesečnem računu za mobilne storitve.

Uporabniki širokopasovnih in A1 SIMPL storitev A1 (A1 SIMPL, A1 SIMPL na račun) ter drugih mobilnih operaterjev še niste naročnik mobilnih storitev A1, boste po opravljeni registraciji v A1 denarnici zbirali dobropise do konca koledarskega leta. Ob začetku leta se zbrani znesek v A1 denarnici ponastavi. Ko postanete naročnik mobilnih storitev A1 Slovenija, se vam bo zbrani znesek samodejno odštel od mesečnega računa A1.

Nakup v A1 Klubu

  1. Kdo lahko opravi nakup?

Nakup v A1 Klubu lahko opravi vsak registrirani član.

  1. Kakšni so načini plačila?

V A1 Klubu ponujamo plačilo nakupa z naslednjimi možnostmi:

• UPN obrazcem oz. plačilnim nalogom

• plačilno kartico ( Visa, Mastercard, Maestro )

• plačilom po povzetju

• plačilom preko Monete (nakupi do skupno 50€)

  1. Kako vem, da sem uspešno opravil nakup na spletni strani ?

Po uspešno opravljenem nakupu, vam bomo poslali potrditveno e-pošto z računom za kupljen izdelek. Sporočilo boste prejeli na e-naslov, ki ste ga navedli ob registraciji.

Koriščenje kuponov

  1. Kako lahko koristim prejeti Kupon?

V zameno za mesečno članarino, lahko uporabljate tudi ponudbo kuponov. Kuponi ponujajo nakup izdelka v trgovini po znižani ceni. Z uporabo kupona ne prejmete dodatnega dobropisa v A1 denarnico.

Kupon si lahko pošljete prek MMS sporočila na svoj mobilni telefon ali na elektronski naslov (naveden ob registraciji). Elektronski kupon izkoristite neposredno pri ponudniku storitve. To storite tako, da pred samim nakupom opozorite in pokažete kupon v MMS ali e-pošti.

  1. Kje lahko opravim reklamacijo nakupa ?

Uporabnik lahko opravi reklamacijo na e-mail naslovu: info@A1klub.si ali prek spodnjega obrazca.

Pridružite se A1 Klubu-u.